
I disse dage er de i fuld gang med at tage en del af det grønne hegn ned omkring metrobyggeriet på Sønder Boulevard. For blot nogle år siden deltog jeg i Vesterbro´s Smukificering af metrohegnet, arrangeret af Vesterbro Lokaludvalg. Hvor jeg over en weekend skulle male en kæmpe Art Fellow Dame for første gang på en kæmpe træplade. Det var lidt af en udfordring, både pågrund af det store format og med regnvejr det meste af den første dag. 50 danske og internationale kunstnere var med til at pryde hegnet langs Sønder Bouldevard. Dette event har fundet sted flere år i træk hvor nye kunstværker hvert år er kommet til. Det var spændende at deltage dengang i sommeren 2014. Idag er værket for længst borte.
Her lidt fotos fra weekenden hvor Art Fellow Damen blev til













