Forretningsbetingelser

Hvis du fortryder dit køb

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på Thomineart.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen.

Emballage og varens stand, når du sender den tilbage

Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart væsentligt forringer varens salgsværdi.

Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til:

Thomine Art – att. Louise Thomine
Godthåbsvej 47, 4 th
2000 Frederiksberg
Danmark

Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen eller aflevere den personligt på ovenstående adresse, mod forudgående aftale.

Du får naturligvis det beløb, du har indbetalt tilbage.

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt tilbage. Beløbet bliver overført til det kort du har betalt med eller på din bankkonto, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen.

Den eneste omkostning du har når du fortryder et køb, er portoen til at sende varen tilbage til Thomine Art.

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamation

Når du handler på Thomineart.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler at du reklamerer så hurtigt som muligt. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger til at sende varen retur til os.

Varen skal sendes til:

Louise Thomine, Lille Colbjørnsensgade 6,  1 th
1703 København V

Vi har brug for følgende information når du sender varen til os:

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.